Klantenservice2020-07-06T08:46:40+00:00

Klantenservice en contact

Bekijk onze meest gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?2020-03-03T16:14:16+00:00

Wij versturen via DPD i.s.m. onze logistieke partner naar de volgende landen:

Nederland:
tot 28kg €6,95
> 28 kg €9,95

Belgie:
tot 28kg €7,95
> 28 kg €10,95

Duitsland:
tot 28kg €9,95
> 28 kg €12,95

Wat is de levertijd?2020-06-09T13:00:24+00:00

I.v.m. Corona is de levertijd 5 werkdagen. Je ontvangt een track&trace van je bestelling.

Wat is de status van mijn bestelling?2020-03-03T16:05:27+00:00
Hoe kan ik een Nationale Dierenbon of Kadobon-Online inwisselen?2020-03-03T15:54:54+00:00
Smart cat flap transparant
Trixie cat activity snack box slow feed
Trixie cat activity solitaire

Maak je een keuze uit ons assortiment. Plaats vervolgens je bestelling in het winkelmandje. Ga naar “Doorgaan naar afrekenen“. Vervolgens vul je je gegevens in en kies als betaalmethode ‘Nationale Groene Kadobon / Kadobon-Online’.

Ga naar “Bestelling plaatsen“. Er zal een scherm verschijnen waar je je 12-cijferige kadoboncode kunt invullen.  Je kunt ook met meerdere kadoboncodes afrekenen door weer een kadobon toe te voegen.

Klik op de knop “Kadobon toevoegen“. Je kunt hier nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via iDEAL.

Trixie voerbak thanks for service assorti

Klik op de knop “Bestelling afronden“.

Je bestelling wordt verwerkt en je zal een orderbevestiging per e-mail ontvangen.

Let op! Bewaar je kadoboncode(s) totdat je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen!
Wat zijn de betaalmogelijkheden?2020-03-03T15:52:47+00:00

Je kunt betalen met iDEAL, Visa creditcard, bankoverschrijving en met ‘kadobon-online’. Wij accepteren de Nationale Dierenbon en Kadobon Online.

Achteraf betaling is mogelijk via betaling onder rembours bij aflevering (pakket met betaalservice).

Wat is de retourprocedure?2020-03-03T15:46:08+00:00

Indien je de order wilt annuleren, zul je het volgende moeten doen:

  1. Stuur ons dan een e-mail met je ordernummer.
  2. Stuur ons het artikel voorzien van naam en ordernummer op naar: XD Lifestyle, Abdijstraat 60, 4816 JL Breda. De verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.
  3. Na ontvangst van het artikel ontvang je je betaling retour. Let op: Indien je met een kadobon hebt betaald ontvang je ook weer een nieuwe kadobon. (dit is conform algemene voorwaarden van Kadobon Online) Heb je ook een bijbetaling gedaan met ideal? In dat geval krijg je ook de bijbetaling terug.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen of is je artikel defect of beschadigd? Volg dan deze procedure:

  1. Stuur ons dan een e-mail met je ordernummer.
  2. Stuur ons het artikel voorzien van naam en ordernummer op naar: Adres volgt zsm. Er zijn dan géén verzendkosten.
  3. Na ontvangst van het artikel ontvang je een nieuw artikel.
Wat zijn de retourvoorwaarden?2020-03-03T15:43:07+00:00

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is.
Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door:
het geven van een retouropdracht via onze site, of via een van onze medewerkers. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Na het aanmelden van je retourzending, heb je nog 14 dagen gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Je kunt het artikel alleen terug sturen als:

Het artikel compleet is en in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking.
Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

Als je artikelen terug stuurt, dan hoef je alleen je ordernummer bij de verpakking toe te voegen.
Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan en heb je de bestelling vooraf met iDEAL betaald, dan storten wij dit zo spoedig mogelijk op je rekening. Dat betekent: binnen 5 dagen na verwerking van het retour en uiterlijk 14 dagen na je retourmelding. Heb je verzendkosten betaald, omdat de bestelling minder dat 50.- kostte? Dan krijg je deze kosten terug als je de gehele bestelling retour stuurt. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald.

Als je nog facturen met een betalingsachterstand open hebt staan, storten wij niet terug. We verrekenen het bedrag dan met dit openstaande saldo. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een kadobon betalen wij niet uit.

Wat is de verwerkingstijd?2020-03-03T15:41:31+00:00

Wij hanteren een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Na verwerking van je retour zul je geïnformeerd worden over de status en verdere gang van zaken. Het door jou betaalde bedrag zullen we binnen 7 á 14 dagen terug te storten met een maximum van 30 dagen.

Bij een retour binnen de zichttermijn wordt het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. Let op, dit geldt alleen als het product in de originele verpakking en ongebruikt / onbeschadigd retour is gestuurd.

Is retourneren gratis?2020-03-03T15:37:55+00:00

Nee, je zal zelf de verzendkosten moeten betalen van de verzending naar ons adres.

Hoe kan ik korting ontvangen?2020-03-05T12:28:54+00:00

Je kan op twee manieren korting ontvangen. Dit kan door meerdere aantallen van hetzelfde artikelen te bestellen of door punten te sparen. Bij iedere aankoop die je doet ontvang je punten die je dan kan gebruiken als korting op je volgende aankoop.

Hoeveel korting krijg ik als meer koop?2020-03-05T12:25:46+00:00

Indien je meer producten koopt van hetzelfde artikel ontvang je de volgende kortingen!

2 tot 4 stuks : 5% korting
5 tot 9 stuks : 7,5% korting
10+ stuks : 10%

Hoe kan ik starten met punten sparen?2020-03-05T12:23:44+00:00

Met ons exclusieve spaarprogramma kun je sparen voor een korting op je volgende aankoop. Deelname aan het spaarprogramma is geheel gratis. Maak een account aan en je begint automatisch met sparen. Daarnaast vind je in account ook je persoonlijke gegevens, een overzicht van je bestellingen en bijbehorende facturen.

Maak via deze link een gratis jouw account aan of je kunt direct inloggen met Facebook. Als welkomstgeschenk ontvang je van ons direct 100 gratis punten om gelijk te beginnen met sparen! Maar er zijn meer manieren om (extra) punten te verdienen.

Bij iedere besteedde euro verdien je 1 punt. Kortom, spaar ook mee voor korting op je volgende aankoop!

Welkomstgeschenk + 100 punten. Bij het aanmaken account: als welkomstgeschenk ontvang je van ons éénmalig 100 punten. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is een gratis account aanmaken en deze volledig mogelijk in te vullen. Je kunt ook al direct inloggen met je Facebookaccount waarmee veel gegevens al ingevuld zijn.

Delen op Facebook/Twitter + 100 punten. Delen op Facebook en Twitter: je kunt 100 extra punten verdienen door onze link te vermelden op je Facebook (+50 punten) en wanneer je onze link deelt via Twitter (+50 punten). Dit kan je doen door eerst in te loggen in je account.

Verjaardag opgeven +100 punten. Geef je verjaardag op van je huisdier en verdien (+100 punten). Op deze datum ontvang je dan van ons automatisch 100 punten in je account. Je verjaardag kun je toevoegen door eerst in te loggen in je account.

Beoordeling plaatsen +100 punten. Verdien 100 extra punten door een beoordeling te plaatsen van een product wat je hebt gekocht. Deze vind je op iedere productpagina aan de linkerkant.

Hoe kan ik mijn gespaarde punten inwisselen?2020-03-05T12:17:12+00:00

Heb je genoeg punten gespaard? Gefeliciteerd! Dan kun je deze via jouw account verzilveren voor korting op je volgende aankoop. Er verschijnt vanzelf een melding in je account of je wilt afrekenen met je verdiende punten.

Adresgegevens2020-07-14T10:37:54+00:00

Kadobon Online Shops
Abdijstraat 60, 4816 JL Breda.

KvK: 78170087
BTW: NL003296832B12

E-mail2020-03-03T15:30:57+00:00

Stuur ons een e-mail via onderstaand e-mailformulier.

Telefoon2020-03-03T15:29:43+00:00

Ons telefoonnummer is: 06-18502001. (Bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00.)

Heb je een klacht?2020-03-03T16:23:02+00:00

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Neem contact met ons op via onze Klantenservice Of mail naar xandra@xdlifestyle.nl Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.dierenwinkel-online.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Staat uw vraag niet bij de ‘meest gestelde vragen‘ stel dan uw vraag via onderstaand contactformulier aan onze klantenservice. Wij streven ernaar om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden.

Neem contact op via:

Kadobon Online Shops
KvK: 78170087

BTW: NL003296832B12

06-18502001

Email: shops@kadobon-online.nl

Adres: Abdijstraat 60, 4816 JL Breda